جیران

جیران به معنای آهو می باشد. زیباترین ها هدیه به نگاه شما

جیران

جیران به معنای آهو می باشد. زیباترین ها هدیه به نگاه شما

فیلم شب پادشاهان

 

طراحی شده توسط JustWatch

در پاکسازی ساحل عاج (ساحل عاج) جنگل آبیدجان تنها زندان در جهان است که توسط یک زندانی اداره می شود - MACA. دور از هرج و مرج ، دانگورو به نام ریش سیاه ( استیو تینتشو ) از طریق یک سلسله مراتب سنتی که توسط کدها ، قوانین و عقاید اداره می شود ، در بالای زندان ایستاده است. به عنوان مثال وقتی یک Dangoro بیمار می شود ، دیگر نمی تواند حکومت کند. او باید جان خودش را بگیرد. چهره برجسته ریش سیاه اکنون با جمع شدن یک مخزن اکسیژن پژمرده شده است. او می داند که سلطنت خود در حالی است که دانگورو در حال از بین رفتن است. اما اگر او بتواند یک رومی ، یک داستان نویس را به موقع قبل از ماه قرمز بعدی پیدا کند ، می تواند "شب رومی" را فراخوانی کند. و شاید فقط کمی بیشتر جناح های گرسنه زندان را از زندان دور کنید.

 

تبلیغات

 

ساحل عاج ، یک کشور کوچک آفریقای غربی با جمعیتی بالاتر از 25 میلیون نفر ، دارای یک سنت سینمایی غیرقابل پیش بینی است ، که بخشی از آن به دلیل ناآرامی های دولت در اواسط اوضاع از خط خارج شد. با این حال ، پنج سال پیش ، هنگامی که اولین فیلم فیلیپ لاچته "اجرا" ، یک درام مقاومت سیاسی ، برای اولین بار در جشنواره فیلم کن در سال 2015 به نمایش درآمد ، این کشور تجدید حیات کرد و تنها دومین حضور این کشور در مراسم اسکار بود. لاکاته با پیگیری جاه طلبانه ای بازگشت ، فیلم جذاب شبانه پادشاهان ، فرانسوی زبان ، یک فیلم خشن و فوق العاده مردانه که قدرت داستان پردازی را می پرستد.

 

مرد جوانی (Bakary Koné) با پیراهن راه راه زرد مشکی و شلوار جین کمرنگ ، با دستبند بسته به تخت یک وانت به MACA می رسد. مرد لاغر راه آهن خیلی قابل دیدن نیست. بدون مداخله ، او احتمالاً بیش از دو روز در میان جمعیت زندان هار نخواهد داشت. اگرچه او یک افسر ارتش است ، اما رئیس زندان - فرسوده و پوشیده از پیراهن استتار باز شده که تی شرت و شکم آبجو را در معرض دید قرار می دهد - نمونه زیادی نیست. فیلمنامه لاکاته علاقه چندانی به هر دو مرد ندارد. او هرگز نام مرد جوان یا هرگونه اظهارنظر فراتر از مشارکت بچه در باند مرگبار میکروب ها به رهبری پادشاه زاما که اخیراً کشته شده است را در اختیار ما قرار می دهد. با این حال ریش سیاه چشمش به ورود جدید است - و بچه سرگشته را رومی جدید می نامد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد